جعبه کلاب



کلاب ها مدت بسیار زیادی است که بعنوان یک پیش غذای خوشمزه در سراسر دنیا مورد مصرف تمام افراد در تمام محدوده های سنی قرار گرفته و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد ، رستوران هایی هستند که کلاب را به منوی خود اضافه کرده و از پتانسیل فروش این محصول خوشمزه استفاده می کنند ، کلاب از یک نان تست و یا نان های دیگر پرسی و با ژامبون ، گوشت و ... تهیه می شوند و بصورت ساده و یا بصورت تست شده سرو می شود ، رستوران هایی نیز هستند که کلاب ها را بصورت غذای سرد و آماده به فروش می رسانند و آن را در جعبه کلاب های مخصوصی قرار می دهند که بتواند به خوبی از این کلاب ها محافظت کند ، جعبه کلاب ها ازمقوای بهداشتی ایندربرد تهیه می شوند که در عین استحکام و زیبایی ای که طراحی و چاپ می تواند به آن بدهد می تواند از کلاب بخوبی در برابر صدمات احتمالی شامل فساد و سرد و گرم شدن کلاب جلوگیری کند .




 

نوع دیگری از جعبه کلاب ها نیز وجود دارند که از دو قسمت مقوایی و پلاستیکی تشکیل شده اند که

قسمت مقوایی بصورت کشویی از قسمت مقوایی مانند شکل زیر جدا می شود ، این جعبه کلاب ها بیشتر برای کلاب هایی است که کار خانه ای بوده و زمان زیادی را در مسیر یا در یخچال سوپر ماکتها را می گذرانند ، به همین دلیل بسته بندی پلاستیکی آن بسیار مقاوم بوده و می تواند کلاب را به خوبی در خود نگهداری کند .

 

در ادامه چند شرکتی که می توانند برای رستوران یا کافه شما کلاب تولید کنند را بررسی می کنیم :

 

1. ایرانیان پک : ایرانیان پک پیشرو در زمینه ی چاپ و بسته بندی جزو بهترین شرکت هایی است که می تواند جعبه کلاب و جعبه ساندویچ را برای رستوران شما در ابعاد نان با توجه به کلاب ، کوچک ، متوسط یا بزرگ  تهیه و در اسرع وقت به شما تحویل دهند ،

جعبه کلاب و ساندویچ های ایرانیان پک با بهترین مواد اولیه و متریال موجود در بازار و با جعبه ایندربرد بهداشتی برای مشتریان تهیه می کند .


2. شیک پک : در شیک پک می توانید با توجه به نیاز خود در ابعاد کلابی که ارائه می دهید می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا جعبه کلاب مورد نیاز خود را در اسرع وقت دریافت و به مشتریان خود ارائه دهید ، شما می توانید برای  جعبه کلاب های خود طرح های زیبا و اختصاصی ای در نظر بگیرید که بتوانید از زیبایی جعبه برای فروش بیشتر رستوران خود استفاده کنید و نظر مشتریان خود را جلب کنید .


3. تاپ پک : در تاپ پک می توانید طرح های کلاب خود را با طیف رنگی مختلف و در ابعاد مختلف با توجه به نان های مصرفی خود در سایز و اندازه سفارش و در اسرع وقت تحویل بگیرید .

 

 

سعی کنید جعبه کلاب های خود را با طرح هایی انتخاب کنید تا با سایز و ابعاد کلابی که در آن بسته بندی می شود تناسب داشته باشد ، طرح و زیبایی جعبه کلاب شما در فروش شما بسیار تاثیر گذار است و می تواند جعبه کلاب های شما برای مشتریان شما جذاب باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد